Release 6.9.23
I løpet av den siste måneden har vi hatt noen prioriteringer for å legge nye funksjoner til nettportalen. Men også vår APP har fått noen viktige oppdateringer for å tilføre ytterligere verdi basert på tilbakemeldingene fra brukerne.
SafeUp APP 2.3 versjon
Vær oppmerksom på at enhver ny APP-oppdatering er tilgjengelig på Google Play Store. Enten når du søker og finner APP på Google Play eller hvis du starter APP på nytt, vil du bli bedt om å oppdatere når dette er tilgjengelig. Vi vil også sende varsler når ny versjon lanseres.
Her er de nye APP-funksjonene:
Norsk språkmodul tilgjengelig - possible to swap language at anytime * Language selection available in ADMIN Menu (top bar) * Select language with immediate change in APP * No need to sign-in or reconnect RFID reader
Legg til Operatør i Kritiske Områder Hvis operatør ikke finnes i registeret, er det nå mulig å legge til ny operatør uten å måtte forlate registreringssiden ved å bruke "+ Operatør"-knappen.
Når ny operatørregistrering er lagret, er du tilbake til registreringer av kritiske områder med operatør valgt.
OVERFØRE produkter Oppdatering
Ved overføring av produkter er det nå mulig å velge fra liste over operasjoner hvis operatør er aktiv i mer enn én operasjon for å vite hvilket arbeidsområde produktet overføres til.
Kamera-funksjon er lagt til
Det er nå mulig å legge til produktbilde både ved registrering av side og eksternt utstyr. Klikk på kameraknappen for å legge til eller erstatte et bilde.
Nye WEBPORTAL funksjoner er:
Vi legger nå til noen større tilleggsfunksjoner i webportalen vår. Denne nettportalen er åpenbart tilgjengelig når som helst og hvor som helst, og gir påloggingsnivåer på SELSKAP- og SITE-nivå.
Leverandører
Det er nå mulig å opprettholde leverandørregisteret i portalen. Du kan EDITERE, LEGG TIL og SLETTE registrerte selskaper. Dette er påkrevd for å registrere besøkspersonell involvert i arbeid på lokasjonen.
Operasjoner
For å gjøre verktøyregistreringer kreves det at det er en aktiv Operasjon enten for spesifikke Operatører eller alle.
Inntil nå var slike operasjoner pålagt å bli registrert på den mobile enheten. Men ikke nå lenger!
På WebPortalen er det nå mulig å EDITERE, ADD og SLETTE operasjoner. For eksempel, med redigering kan du enkelt forlenge varigheten av operasjonen eller legge til/fjerne operatører fra operasjonen.
Lagerbeholdning
Inventarfunksjonen gir en liste over alle verktøy og produkter registrert i SafeUp med viktig informasjon og tilgjengelige funksjoner:
Informasjon om tilgjengelighet av varer
Siste registreringsdetaljer
LEGG TIL, REDIGER og SLETT elementer
Endre/fjern RFID-taginformasjon (skrivebordsleser kreves for RFID-lesing)
Sjekk varestatus (tapt/defekt)
Sjekk utløpsdato/inspeksjonsdato
Administrer dokumenter
Endring av lokasjon (kommer snart)
Rapporter
Hvis standard rapportoppsett (velg kolonner, endre rekkefølge på kolonner, gruppering, filtrering eller sortering) er nå "husket". Samme oppsett vises neste gang rapporten eller funksjonen velges.
Hva kan forventes videre....
Basert på tilbakemeldingene vi mottar fra vår nåværende brukerbase, vil det komme flere verdiøkende funksjoner!
WebPortal Notification Center - standard og skreddersydd planlagte eller automatiske varsler og meldinger
Utstyrsplasseringsendring - effektiv funksjon for å endre plasseringen av en vare/eiendel; - både på APP og WebPortal
SafeUpReady-funksjoner - gjør det enda enklere når du legger til nye varer fra leverandører
Ta en titt på våre fremtidige blogger for å holde deg oppdatert, både slik at nåværende brukere kan dra nytte av nye funksjoner, og også for at potensielle brukere skal forstå verdiene til driften vår SafeUp-løsningen gir.
Kontakt oss på post@safeup.no for ytterligere spørsmål eller be om demo!
Comments